Hoi! Ik ga voor het eerst als Dungeon Master achter het scherm zitten en ben op zoek naar spelers voor een nieuwe campagne. Beginners zijn juist heel welkom – we leren het samen en ik help je graag met je eerste character. Systeem: D&D 5e (2024-regels) Wereld: Eigen homebrew-setting met een doorlopend verhaal en een mysterie dat de campagne aandrijft Waar: Regio Maastricht / Tongeren / Riemst (NL-BE grens), plus Discord voor plannen en eventueel online sessies Sfeer: Mix van roleplay, verhaal en gevechten – vooral gezellig en op je gemak Lijkt het je leuk of heb je vragen? Stuur me gerust een berichtje!
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
Hoi! Ik ga voor het eerst als Dungeon Master achter het scherm zitten en ben op zoek naar spelers voor een nieuwe campagne. Beginners zijn juist heel welkom – we leren het samen en ik help je graag met je eerste character.
Systeem: D&D 5e (2024-regels)
Wereld: Eigen homebrew-setting met een doorlopend verhaal en een mysterie dat de campagne aandrijft
Waar: Regio Maastricht / Tongeren / Riemst (NL-BE grens), plus Discord voor plannen en eventueel online sessies
Sfeer: Mix van roleplay, verhaal en gevechten – vooral gezellig en op je gemak
Lijkt het je leuk of heb je vragen? Stuur me gerust een berichtje!