Ik ben op zoek naar een spelers of een groep die samen met mij The Wild Beyond the Witchlight willen spelen. Ik zou deze graag willen DM'en (28) en mijn vriend (27) zou graag mee willen doen als speler. De stijl van deze campaign zal super casual zijn en bovendien vooral bedoelt om plezier te hebben om samen deze wereld te verkennen.
Na een opening-sessie, om elkaars verwachtingen van deze campaign te bespreken, zou ik graag een one-shot willen doen om te kijken of de groep en de dm een match zijn.
De sessie zullen online plaatsvinden in VVT Foundry. Hierbij zijn mogelijkheden om je character sheet vanuit DnD Beyond te importeren en bij te houden. Hieronder staat nog meer informatie.
Heb je interesse of andere vragen?
Neem even contact op via mijn discord: RedNovaDragon358#6680 of via deze post.
Spel : D&D 5e Groep ontmoet het liefst : Online Ervaring : Nieuw / een paar jaar Locatie / Tijdzone : Amsterdam GMT +1 Beschikbaarheid : Woensdagen iedere 2 weken. 1900 - 2200 (bespreekbaar) Gezochte rol: Spelers Spel Stijl: Super Casual, mijn vriend en ik zijn beginnende DM's met een paar jaar ervaring in DND.
Hallo!
Ik ben op zoek naar een spelers of een groep die samen met mij The Wild Beyond the Witchlight willen spelen. Ik zou deze graag willen DM'en (28) en mijn vriend (27) zou graag mee willen doen als speler. De stijl van deze campaign zal super casual zijn en bovendien vooral bedoelt om plezier te hebben om samen deze wereld te verkennen.
Na een opening-sessie, om elkaars verwachtingen van deze campaign te bespreken, zou ik graag een one-shot willen doen om te kijken of de groep en de dm een match zijn.
De sessie zullen online plaatsvinden in VVT Foundry. Hierbij zijn mogelijkheden om je character sheet vanuit DnD Beyond te importeren en bij te houden. Hieronder staat nog meer informatie.
Heb je interesse of andere vragen?
Neem even contact op via mijn discord: RedNovaDragon358#6680 of via deze post.
Spel : D&D 5e
Groep ontmoet het liefst : Online
Ervaring : Nieuw / een paar jaar
Locatie / Tijdzone : Amsterdam GMT +1
Beschikbaarheid : Woensdagen iedere 2 weken. 1900 - 2200 (bespreekbaar)
Gezochte rol: Spelers
Spel Stijl: Super Casual, mijn vriend en ik zijn beginnende DM's met een paar jaar ervaring in DND.
Informatie The Wild Beyond the Witchlight: https://www.dndbeyond.com/marketplace/adventures/the-wild-beyond-the-witchlight
Hee!
Ik ben geïnteresseerd!