Hej. Jeg hedder Mark og er 46 år gammel. Jeg er GM og prøver at få sat en gruppe sammen på 4-5 personer som har lyst til at spille D&D 5th ed. Jeg har flere tilgængelige verdener at spille i. Både Forgotten Realms, den fra Critical Role og 2-3 andre. Jeg søger spillere i København eller Virum og Holte. Jeg er GM for en anden gruppe, men vi mødes ikke så tit. Jeg vil gerne spille hveranden eller hver tredje uge. Som person er jeg åben og lige til. Hvis dette er noget for dig/jer, så kontakt mig her og lad os skrives ved og se om vi ikke kan finde ud af noget.
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
Hej.
Jeg hedder Mark og er 46 år gammel. Jeg er GM og prøver at få sat en gruppe sammen på 4-5 personer som har lyst til at spille D&D 5th ed. Jeg har flere tilgængelige verdener at spille i. Både Forgotten Realms, den fra Critical Role og 2-3 andre. Jeg søger spillere i København eller Virum og Holte. Jeg er GM for en anden gruppe, men vi mødes ikke så tit. Jeg vil gerne spille hveranden eller hver tredje uge. Som person er jeg åben og lige til. Hvis dette er noget for dig/jer, så kontakt mig her og lad os skrives ved og se om vi ikke kan finde ud af noget.