Game: D&D 5e Group preferred: Online / En línea Experience: I´m New / Soy nueva Location/Timezone: I´m in Peru - Peru Standard Time (GMT-5) / Estoy en Perú Availability: Sundays at night / Domingos en la noche Preferred role: Player / Jugadora Game style: I´m looking for a nice group to go on a long term adventure with some side quests along the way. Free game. Could be in English or Spanish. Preferably PG13 game so everyone can play. No discrimination of any type. / Estoy buscando un buen grupo para ir en una aventura de largo plazo con algunas misiones secundarias a lo largo del juego. Sería un juego gratis. Podría ser en inglés o español. Que el juego sea PG13 preferiblemente para que todos puedan juegar. Nada de discriminación.
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
Game: D&D 5e
Group preferred: Online / En línea
Experience: I´m New / Soy nueva
Location/Timezone: I´m in Peru - Peru Standard Time (GMT-5) / Estoy en Perú
Availability: Sundays at night / Domingos en la noche
Preferred role: Player / Jugadora
Game style: I´m looking for a nice group to go on a long term adventure with some side quests along the way. Free game. Could be in English or Spanish. Preferably PG13 game so everyone can play. No discrimination of any type. / Estoy buscando un buen grupo para ir en una aventura de largo plazo con algunas misiones secundarias a lo largo del juego. Sería un juego gratis. Podría ser en inglés o español. Que el juego sea PG13 preferiblemente para que todos puedan juegar. Nada de discriminación.