In januari begin ik, als DM, een nieuwe campaign in 5e. Daarvoor moet er natuurlijk een party samengesteld worden. Ik wil een spelersgroep van 4 ervaren spelers. Wij zijn daarom opzoek naar 3 spelers vanuit de omgeving Dedemsvaart. (Of die bereid zijn er heen te rijden)
De groep bestaat nu nog maar uit mijzelf en een vriend van mij. Ik ben 27 jaar en een andere speler is 29 jaar. De leeftijd mag variëren maar de voorkeur is tussen de 25 en 35. Voorkeur voor mannelijke of vrouwelijke spelers is er niet!
We zullen eens in de twee weken spelen op vrijdag avond. Dit zullen de even weken betreffen. De sessies zullen van 19:00 tot ongeveer 22:30/23:00 zijn. Elke sessie zal gespeeld worden bij mij thuis in Dedemsvaart. Hier staat de koffie altijd klaar! Mijn vriendin en ik hebben twee katten 🐱 en een hond 🐶. Wellicht goed om rekening mee te houden. Daarnaast houden wij niet van rokers. 😬
Wat kan je van mij verwachten?
Ik ben een erg ervaren DM. Ik DM al jaren en heb naast deze campaign nog een Homebrew en een Out of the Abyss campaign die ik leidt. Ik stop veel tijd in het voorbereiden van de sessies en ben erg toegewijd aan D&D. Ik heb een 3D printer en een altijd groeiende collectie aan mini's en terrain. Daarnaast, voor alles wat niet geprint is, heb ik een digitale battlemap waarop ik alle battlemaps tevoorschijn kan toveren. Ik hou rekening met alle spelers tijdens de speelavonden en zorg ervoor dat iedereen genoeg aan bod komt. Daarnaast probeer ik het spel gebalanceerd te houden zodat niemand voor, of achter, de groep komt te lopen qua kracht. Ik heb de meeste regels scherp in mijn hoofd dus zullen er weinig discussies zijn rondom regels. Qua roleplay en combat probeer ik het zo beeldend mogelijk te maken. Als daarbij stemmetjes of flavor teksten nodig zijn dan zullen die er zeker komen!
Wat gaan we spelen?
De campaign die we gaan spelen is Dungeon of the Mad Mage. Dit is een verhaal met een hoge dungeon crawl gehalte die doorloopt t/m level 20. Een lange campaign qua duur dus waarin we bijna het hele verhaal bezig zijn in een dungeon. Binnen deze dungeon is van alles te beleven (ook qua roleplaying) maar hou er rekening mee dat het altijd een dungeon blijft. Dus, hoe variërend de kamers die je zult ontdekken ook zijn, het blijft altijd een dungeon met veel combat en exploreren. Weet dus waar je aan begint. Wellicht beginnen we de campaign met de 'introductie' campaign Waterdeep's Dragon Heist maar dat weet ik nog niet zeker.
Wat verwacht ik van jou?
Naast een gezellige open houding verwacht ik een bepaalde toewijding voor het verhaal maar ook voor de groep. Een leuke tijd hebben heeft de absolute prioriteit maar we willen ook verder komen in het verhaal. Je bent een ervaren speler die al een tijdje D&D speelt en de regels prima snapt. Je vindt het niet erg om onderling of met de DM te roleplayen maar dit hoeft niet, mag wel, met een andere stem. Doe waar je je comfortabel bij voelt. Ik verwacht dat je je vrijdagavonden, wanneer de campaign speelt, zo veel mogelijk, vrij houdt zodat we goed door kunnen spelen.
Ben je geinteresseerd? Stuur dan even een berichtje en dan kunnen we kennis maken! 😄
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
NEDERLANDSE D&D 5e spelers gezocht omgeving Dedemsvaart