New to D&D. (actually already have a group that meet once every week, but I want more) I'm looking for a face-to-face game only in Stockholm(Sweden). I live near the University. I am available Tuesday, Thursday and Friday from 17 PM. And the whole day Saturday and Sunday every other week(working 15-18 every uneven week). Want to play as a player.
såg att du också letar grupp. Jag är helt ny, och då menar jag helt ny =) Men jag letar efter möjligheter att bli introducerad till d&d 5e världen och förhoppningsvis stöta på några likasinnade och vettiga personer på vägen. Dyker det upp mer folk som letar grupp i Sthlm så ta med mig i beräkningarna =)
Jag har en tanke på att spelleda framöver, men vill prova som spelare för att få erfarenhet. (Har egen bok och tärningar om det är deal breaker).
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
New to D&D. (actually already have a group that meet once every week, but I want more)
I'm looking for a face-to-face game only in Stockholm(Sweden). I live near the University.
I am available Tuesday, Thursday and Friday from 17 PM. And the whole day Saturday and Sunday every other week(working 15-18 every uneven week).
Want to play as a player.
Vad är väl en bal på slottet.
Hej Ztrider. Björn här.
såg att du också letar grupp.
Jag är helt ny, och då menar jag helt ny =) Men jag letar efter möjligheter att bli introducerad till d&d 5e världen och förhoppningsvis stöta på några likasinnade och vettiga personer på vägen. Dyker det upp mer folk som letar grupp i Sthlm så ta med mig i beräkningarna =)
Jag har en tanke på att spelleda framöver, men vill prova som spelare för att få erfarenhet. (Har egen bok och tärningar om det är deal breaker).