This site works best with JavaScript enabled. Please enable JavaScript to get the best experience from this site.
My Characters
My Campaigns
My Encounters
My Homebrew Collection
My Homebrew Creations
My Dice
Homebrew
Classes
Backgrounds
Species
Feats
Spells
Equipment
Magic Items
Monsters
Character Builder
Sigil 3D VTT
Maps VTT
Encounters
Mobile App
Avrae Discord Bot
Community Update
Twitch
Youtube
Changelog
Hello, my name is gaelle but you can call me Oum.
My english is not very good so i'm searching for players and also a DM for a campaign or one shot scenarios in french.
I'm not a very experimented player but neither a beginner.
Free for 1 session every two weeks, friday GMT for a campaign. or occasionnaly during week-ends. I'd like to play on discord (vocal, video)
maybe see you soon.
Je suis candidat MJ mais assez occupé. Je ne fais jamais de video ni stream. J'ai 2300h sur roll20.
Roger B.#6744
Ça m'intéresse. J'ai jamais masterisé, et je me sens pas trop prête pour ça. je préfère être joueuse.
Peut-être que des one shots de temps en temps serait plus simple à organiser...
Ceci dit, une mini campagne mi novembre serait super cool pour moi. Je serai à l'hosto pdt 4 ou 5 jours, je risque de bien m'emmerder... ^^"
Du vocal sur discord ça t'irai ? Sinon jouer direct sur beyond est envisageable mais je maîtrise pas bien les rouages du truc.
Je suis joignable sur discord: Miss_play54 #6478 ou alors cherche juste Oum.
Hello, my name is gaelle but you can call me Oum.
My english is not very good so i'm searching for players and also a DM for a campaign or one shot scenarios in french.
I'm not a very experimented player but neither a beginner.
Free for 1 session every two weeks, friday GMT for a campaign. or occasionnaly during week-ends. I'd like to play on discord (vocal, video)
maybe see you soon.
Je suis candidat MJ mais assez occupé. Je ne fais jamais de video ni stream. J'ai 2300h sur roll20.
Roger B.#6744
Ça m'intéresse. J'ai jamais masterisé, et je me sens pas trop prête pour ça. je préfère être joueuse.
Peut-être que des one shots de temps en temps serait plus simple à organiser...
Ceci dit, une mini campagne mi novembre serait super cool pour moi. Je serai à l'hosto pdt 4 ou 5 jours, je risque de bien m'emmerder... ^^"
Du vocal sur discord ça t'irai ? Sinon jouer direct sur beyond est envisageable mais je maîtrise pas bien les rouages du truc.
Je suis joignable sur discord: Miss_play54 #6478 ou alors cherche juste Oum.