GEZOCHT: 3-5 spelers voor D&D 5e, Curse of Strahd, regio Utrecht, 2x per maand. Let op alle dappere avonturiers! Binnenkort gaan de mistige grenzen van het land Barovia open voor nieuwe helden! Deze Dungeons & Dragons 5e campaign is niet voor bangeriken, maar voor degenen die snakken naar een spannend en meeslepend avontuur in de donkere en mysterieuze wereld van het officiële avontuur The Curse of Strahd.
Ik zoek nog 3 tot 5 spelers in de regio Utrecht. Hoe dichterbij, hoe beter! Of je nu een doorgewinterde veteraan bent of een groep nieuwsgierige nieuwkomers, we verwelkomen iedereen om zich bij ons aan te sluiten om een klassiek avontuur te spelen.
De bedoeling is om elke 2 weken samen te komen op zondag en minimaal 3 uur te spelen. Mijn verwachting is dat dit avontuur minimaal een jaar zal duren.
Maar waarom zou je meedoen aan deze campaign?
Om te beginnen streven we ernaar om een veilige en inclusieve ruimte te creëren voor een diverse groep spelers. Ten tweede wil ik een verhaal maken samen met iedereen die aan tafel zit, waarbij de dobbelstenen ons helpen. Als laatste zullen we het aangeprezen avontuur Curse of Strahd spelen, waar we lekker kunnen griezelen en de gevreesde graaf Strahd von Zarovich onder ogen zien en geschiedenis schrijven als de helden die het land bevrijden! Wie ben ik?
Ik ben Bram, 30 jaar, en woon en werk in Utrecht. Ik speel 7 jaar D&D, waarvan 5 jaar wekelijks als Dungeon Master. Onlangs heb ik een online campaign afgerond met een geweldige groep, die begon in de lockdowns. Met pijn in mijn hart heb ik gekozen om geen nieuwe campaign met deze leuke spelers te starten om zo minder online te leven. Daarom ben ik op zoek naar nieuwe leuke mensen!
Wat zoek ik?
Spelers met een basiskennis van de regels, óf de bereidheid om de regels te leren, ook buiten onze sessies.
Diversiteit! Het is zo veel leuker om verschillende mensen aan tafel te hebben. Alle achtergronden, identiteiten en voorkeuren zijn welkom.
Vaste aanwezigheid. Net als een voetbalteam, verwacht ik dat je bij de wedstrijd bent als we spelen.
Lef! Het is spannend om zo veel tijd te besteden met een groep mensen die je nog niet kent. Het is een leuke uitdaging om samen te "roleplay"-en.
Hoe kan je meedoen?
Stuur me een bericht via mijn e-mail (b.bakker92@gmail.com) of discord (Sulicius#5866) waarin je jezelf voorstelt en een uitleg geeft van waarom je graag met ons mee zou willen doen. Ik hoop je dan zo snel mogelijk uit te nodigen voor een kennismaking!
Rollback Post to RevisionRollBack
"To see with eyes unclouded by hate."
To post a comment, please login or register a new account.
GEZOCHT: 3-5 spelers voor D&D 5e, Curse of Strahd, regio Utrecht, 2x per maand.
Let op alle dappere avonturiers! Binnenkort gaan de mistige grenzen van het land Barovia open voor nieuwe helden! Deze Dungeons & Dragons 5e campaign is niet voor bangeriken, maar voor degenen die snakken naar een spannend en meeslepend avontuur in de donkere en mysterieuze wereld van het officiële avontuur The Curse of Strahd.
Ik zoek nog 3 tot 5 spelers in de regio Utrecht. Hoe dichterbij, hoe beter! Of je nu een doorgewinterde veteraan bent of een groep nieuwsgierige nieuwkomers, we verwelkomen iedereen om zich bij ons aan te sluiten om een klassiek avontuur te spelen.
De bedoeling is om elke 2 weken samen te komen op zondag en minimaal 3 uur te spelen. Mijn verwachting is dat dit avontuur minimaal een jaar zal duren.
Maar waarom zou je meedoen aan deze campaign?
Om te beginnen streven we ernaar om een veilige en inclusieve ruimte te creëren voor een diverse groep spelers. Ten tweede wil ik een verhaal maken samen met iedereen die aan tafel zit, waarbij de dobbelstenen ons helpen. Als laatste zullen we het aangeprezen avontuur Curse of Strahd spelen, waar we lekker kunnen griezelen en de gevreesde graaf Strahd von Zarovich onder ogen zien en geschiedenis schrijven als de helden die het land bevrijden!
Wie ben ik?
Ik ben Bram, 30 jaar, en woon en werk in Utrecht. Ik speel 7 jaar D&D, waarvan 5 jaar wekelijks als Dungeon Master. Onlangs heb ik een online campaign afgerond met een geweldige groep, die begon in de lockdowns. Met pijn in mijn hart heb ik gekozen om geen nieuwe campaign met deze leuke spelers te starten om zo minder online te leven. Daarom ben ik op zoek naar nieuwe leuke mensen!
Wat zoek ik?
Hoe kan je meedoen?
Stuur me een bericht via mijn e-mail (b.bakker92@gmail.com) of discord (Sulicius#5866) waarin je jezelf voorstelt en een uitleg geeft van waarom je graag met ons mee zou willen doen. Ik hoop je dan zo snel mogelijk uit te nodigen voor een kennismaking!

"To see with eyes unclouded by hate."