This is for only for people who can speak finnish.
Terve, Etsiskelen suomen kielistä ryhmää jotka ottaa myös nuorisoa peleihinsä. Pelaan 5E peruskirjoilla ja minulla on kokemusta muutama one-shot sessio. Olen avoin pitkäkestoiselle kampanjalle jossa on tasapainoinen määrä sosiaalista roolipelausta ja taistelua. Homebrew on ok pienissä määrin. Pystyn pelaa kaikkina päivinä torstaita lukuun ottamatta. Arkipäivisin kello 16-20 ja viikonloppuisin 14-20. Minulle on ok jos kampanjassa on hankalia teemoja kuten orjuutta, huumeita, seksismiä jne kunhan ei mennä överiksi kuvailun aikana. Mulle käy niin kasvotusten pelaaminen kuin netissä.
This is for only for people who can speak finnish.
Terve, Etsiskelen suomen kielistä ryhmää jotka ottaa myös nuorisoa peleihinsä. Pelaan 5E peruskirjoilla ja minulla on kokemusta muutama one-shot sessio.
Olen avoin pitkäkestoiselle kampanjalle jossa on tasapainoinen määrä sosiaalista roolipelausta ja taistelua. Homebrew on ok pienissä määrin. Pystyn pelaa kaikkina päivinä torstaita lukuun ottamatta. Arkipäivisin kello 16-20 ja viikonloppuisin 14-20. Minulle on ok jos kampanjassa on hankalia teemoja kuten orjuutta, huumeita, seksismiä jne kunhan ei mennä överiksi kuvailun aikana. Mulle käy niin kasvotusten pelaaminen kuin netissä.
-Almond-