Gegroet avonturiers! Ik wil een groep samenstellen van 3-5 spelers om in een custom setting (aangepast op jullie wensen) een nieuwe campagne te starten. Deze campagne is Nederlandstalig, ik vraag mij namelijk al een tijdje af of hier vraag naar is. Nieuwe spelers zijn van harte welkom, ik help je graag het spel te leren!
Kosten bedragen € 20 per sessie. Hiervoor krijg je: - Een custom wereld, door mij ontworpen inclusief maps etc. om in de gewenste setting te passen - Toegang tot alle core-boeken via content sharing; je hoeft dus zelf verder niets aan te schaffen - Toegang tot de uitgebreide features/spells/etc. die normaal achter de paywall zitten - Een ervaren, betrokken DM die bereid is te helpen bij character creation/backstory crafting indien gewenst - Input op het verhaal; ik gebruik de Mythic Emulator waarbij het verhaal zich (random/semi-random) ontwikkelt middels creatieve prompts, die we samen kunnen interpreteren (is heel leuk!)
Ik heb nog geen concrete datum/tijd/frequentie omdat ik dit in overleg met de spelers wil doen, even aankijken hoeveel aanmeldingen er komen.
Doe je mee? Laat het z.s.m weten! :D
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
Gegroet avonturiers! Ik wil een groep samenstellen van 3-5 spelers om in een custom setting (aangepast op jullie wensen) een nieuwe campagne te starten. Deze campagne is Nederlandstalig, ik vraag mij namelijk al een tijdje af of hier vraag naar is. Nieuwe spelers zijn van harte welkom, ik help je graag het spel te leren!
Kosten bedragen € 20 per sessie. Hiervoor krijg je:
- Een custom wereld, door mij ontworpen inclusief maps etc. om in de gewenste setting te passen
- Toegang tot alle core-boeken via content sharing; je hoeft dus zelf verder niets aan te schaffen
- Toegang tot de uitgebreide features/spells/etc. die normaal achter de paywall zitten
- Een ervaren, betrokken DM die bereid is te helpen bij character creation/backstory crafting indien gewenst
- Input op het verhaal; ik gebruik de Mythic Emulator waarbij het verhaal zich (random/semi-random) ontwikkelt middels creatieve prompts, die we samen kunnen interpreteren (is heel leuk!)
Ik heb nog geen concrete datum/tijd/frequentie omdat ik dit in overleg met de spelers wil doen, even aankijken hoeveel aanmeldingen er komen.
Doe je mee? Laat het z.s.m weten! :D