Game: D&D 5e Group type: Online (DNDBeyond + FoundryVTT) Experience: Nieuw Location/Timezone: CET (Amsterdam) Schedule: Vaste speeldagen/tijden. Elke week/2 weken; 1-3uur Roles sought: We zijn nog op zoek naar max 2 spelers die mee willen spelen met mij (een first-time DM en startende speler). Dit wordt mijn eerste campagne als DM waarin ik een combinatie van Lost Mine & Icespire Peak wil spellen. We zijn op zoek naar All-round roll playing mensen (dus niet alleen vechten en niet alleen verhaal maar van alles een beetje: focus op rollplaying). De de groep spellers wordt maximaal 4 mensen.
Game: D&D 5e
Group type: Online (DNDBeyond + FoundryVTT)
Experience: Nieuw
Location/Timezone: CET (Amsterdam)
Schedule: Vaste speeldagen/tijden. Elke week/2 weken; 1-3uur
Roles sought: We zijn nog op zoek naar max 2 spelers die mee willen spelen met mij (een first-time DM en startende speler). Dit wordt mijn eerste campagne als DM waarin ik een combinatie van Lost Mine & Icespire Peak wil spellen. We zijn op zoek naar All-round roll playing mensen (dus niet alleen vechten en niet alleen verhaal maar van alles een beetje: focus op rollplaying). De de groep spellers wordt maximaal 4 mensen.
ik wil opzich wel mee spelen, is het online of irl?
Online. Combinatie van discord voor voice, FoundryVTT en DNDBeyond (met Beyond20).
Ondertussen is de groep reeds vol. Dit topic kan dus dicht :D
-