Met een aantal mensen ben ik een stream begonnen een half jaar geleden. We hebben een redelijk gevarieerde groep mensen gehad met mensen die mee doen en later weg gaan of mensen die er pas later mee zijn gaan doen. We zitten op het moment bij onze 32e session met alle spelers op level 7.
Er is geen noodzaak voor een nieuwe speler maar een extra speler aan de tafel zou erg leuk zijn. We zijn opzoek opzich naar iedereen, maar de ene vrouwelijke speler in de groep zou waarderen als er nog een vrouwelijke speler bij zou komen.
Wij zoeken: Iemand van een leeftijd tussen de 17 en 26 die zin heeft om consistent Dungeons & Dragons te spelen Iedere zaterdag tussen 20:00 en 24:00. De stream is in het engels dus het is belangrijk dat de speler engels kan spreken. We spelen buiten de corona-tijd gewoon aan een tafel maar in dit geval zou een introductie en tijdelijk de games gewoon via discord zijn. Het is een 5e game en iedere level van vaardigheid zou gewaardeerd worden.
Laat me weten als je geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groeten, TheLSpike.
Rollback Post to RevisionRollBack
To post a comment, please login or register a new account.
Beste Nederlandse spelers,
Met een aantal mensen ben ik een stream begonnen een half jaar geleden. We hebben een redelijk gevarieerde groep mensen gehad met mensen die mee doen en later weg gaan of mensen die er pas later mee zijn gaan doen. We zitten op het moment bij onze 32e session met alle spelers op level 7.
Er is geen noodzaak voor een nieuwe speler maar een extra speler aan de tafel zou erg leuk zijn. We zijn opzoek opzich naar iedereen, maar de ene vrouwelijke speler in de groep zou waarderen als er nog een vrouwelijke speler bij zou komen.
Wij zoeken:
Iemand van een leeftijd tussen de 17 en 26 die zin heeft om consistent Dungeons & Dragons te spelen Iedere zaterdag tussen 20:00 en 24:00. De stream is in het engels dus het is belangrijk dat de speler engels kan spreken. We spelen buiten de corona-tijd gewoon aan een tafel maar in dit geval zou een introductie en tijdelijk de games gewoon via discord zijn.
Het is een 5e game en iedere level van vaardigheid zou gewaardeerd worden.
Laat me weten als je geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groeten, TheLSpike.